מה בנט מנסה לשדר ולמי, והיכן שגה | היועצים האסטרטגיים בפרשנות

    אסתי פלד 2 Comment on מה בנט מנסה לשדר ולמי, והיכן שגה | היועצים האסטרטגיים בפרשנות

    היועצים האסטרטגיים ליאור חורב ואיתן זליגר ניתחו ב'מהדורה המרכזית' את דבריו של ראש הממשלה בבליץ הריאיונות, הסבירו איזה מסר העביר ולמי והיכן שגה יו"ר ימינה | וגם: לאן מכוון גנץ | האזינו

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועצים האסטרטגיים איתן זליגר וליאור חורב שוחחו עם איתי גדסי במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי וניתחו את דבריו של ראש הממשלה בנט אמש בבליץ הריאיונות.

    איתן זליגר אמר בפתח השיחה: "בנט צריך לעבוד מול ה-60 ח"כים שיש לו ובזה הוא השיג את המטרה בסך הכל. הוא הזכיר את כל אחד מחברי ימינה שוב ושוב ופרגן לכולם. אם הוא הזכיר את קארה יותר זה אומר שהוא מזיע יותר בזירה הזאת".

    ליאור חורב: "אני מסכים שאלה ריאיונות בלימה, התכלית שלהם היא לשדר לקואליציה שיש לה אופק ושנטישת סילמן בשליטה וגם אם הקואליציה כרגע בעמדת מיעוט אין לנתניהו ממשלה חלופית. זה המסר הברור של בנט לשניים בימינה".

    זליגר התייחס להתחייבותו של בנט שלא לשבת בממשלה עם נתניהו בעתיד: "בנט ישב עם נתניהו ועם כל אחד אם זה יועיל לו פוליטית. גם עם המשותפת וזה מה שמשתמע מדבריו".

    חורב בחר לשים זרקור על התחייבות דומה של יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "גנץ אתמול באירוע פנימי בכחול לבן אומר לראשונה בקולו שאין מבחינתו אופציה לשיתוף פעולה עם נתניהו. אני חשדתי בגנץ ושקד, ומעל ראשו של גנץ הוסרה העננה חלקית אבל שקד לא. גנץ נכווה ברותחין בכל הנוגע לנתניהו".

    זליגר מסכים עם התזה: "אני חושב שאין לו מה לחפש בשיתוף פעולה עם נתניהו".

    חורב המשיך והסביר: "גנץ לא שונה מלפיד היום. גנץ מדבר היום על הרצון להיות גשר, גם לשותפות עם החרדים. הוא מנסה להגדיר את מקומו במרכז המפה הפוליטית. הוא מנסה למנוע זליגה ממנו ליש עתיד".

    עוד אמר חורב: "הטעות הגדולה של בנט וסער היא שלא עשו איחוד סיעות. זה היה מונע את הדיבור על ראש ממשלה עם 6 מנדטים ואת הסקרים שהם לא עוברים את אחוז החסימה. אין מקום היום במפה הפוליטית לשתי המפלגות האלו".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אהלן נפתלי, מ קורה גבר??